Huippusuoritus urheilussa

Urheilutoiminnassa urheilutoiminnan huippusuorituskyky on jatkuvasti ollut erittäin haluttua pelaajien ja kaiken asteen ohjaajien toimesta. Olipa ammattiurheilijat ovat koulupoikkien jalkapalloilijoita tai olympialaisia, jotka harjoittavat kultamitaliaan, urheilun huippusuoritus on jatkuvasti tuonut mukanaan urheilijoita ja myös ohjaajia. Urheilutoiminnan nykyaikana, jolloin urheilutoiminnan tiede on huimaavaa tasoa ja myös lisääntymässä, mitkä ovat ne elementit, jotka asianmukaisella käytöllä voivat johtaa urheilulajien huippusuorituskykyyn urheilutoiminnassa? Onko olemassa urheilun huippuosaamisen avaimia? Onko näitä muuttujia helppo käsitellä ammattiurheilijoiden eduksi? Tämä viesti menee yli seikkojen, jotka voivat johtaa ammattiurheilijoihin sekä juniin huippusuorituskyvyn urheilussa.

On ollut lukuisia lyhyitä artikkeleita ja julkaisuja, joissa on kuvattu periaatteita, ohjelmia, menestystekijöitä ja niin edelleen, jotka voivat johtaa huippusuorituskykyyn urheilussa. Monet kirjoittajat ovat tosissaan luoneet pitkät suhteen niihin ja monissa menetelmissä periaatteet ja tekijät ovat yleismaailmallisia. Etenevän vastustuskyvyn, lajikkeen, objektiivisten yksityiskohtien harjoituksen, parantamisen jne. Käsitteet ovat kaikki kiistattomat taustalla olevat syyt, joiden avulla ammattiurheilijat voivat saavuttaa huippusuorituksen urheilussa. Tämä artikkeli toimii lisäksi tarkistamalla nämä maailmanlaajuiset pohdinnat erilaisesta valosta. Samanaikaisesti aion tarjota ammattiurheilijoille samoin kuin junille tarkalleen kuinka näitä periaatteita melkein sovelletaan ja mitkä ovat muuttujat, joilla on korkeampi painoarvo saavuttaaksemme menestys ja saavuttaaksemme huippusuorituksen urheilussa.

Periaatteessa on 2 joukko muuttujia, jotka meidän on tarkistettava. Tekniset ja myös inhimilliset elementit. Katsotaanpa ensin edellistä näkökulmakokoelmaa;

Tekniset tekijät

  1. Korkealaatuinen valmistelu
  2. Erityisten kykyjen ymmärtäminen
  3. Korkea kuntoaste
  4. Kokonaisvälityksen ymmärtäminen
  5. Ryhmän temppuasemien täyttäminen
  6. Minimoi pelien virheet
  7. Laadullinen valmistelu

Kaikkien urheilukausien kova työ alkaa esikauden harjoituksilla, jotka ovat erittäin intensiivisiä. Kukaan keho ei pidä tällä kaudella, koska tarvittava työ ja harjoittelu ovat tyypillisesti todella tylsää ja myös tuskallista. Tämä on kuitenkin annettava, jotta ammattiurheilijat voidaan suunnitella tehokkaasti kohtuuhintaisen vaiheen vaikeuksiin. Kestävyyden, kestävyyden, nopeuden ja kykyjen määrät on tehtävä. Ei vain työn määrä, vaan myös se, kuinka paljon huippulaatua asetetaan valmisteluvaiheeseen, on myös välttämätöntä. Kun pelaajat vähentävät kulmia ja asettavat myös harjoituksen ilmoitetulla arvolla ilman sydäntä ja sielua, se tulee varmasti myöhemmin kilpailijoihin väsymyksenä, loukkaantumisena tai terävyyden puutteena heidän tehokkuudessaan. Huipputulos urheilutoiminnassa ei voi olla mahdollista tällaisissa tilanteissa. Esikauden valmistelun korkea laatu on paljon tärkeämpää nuorten urheilutoiminnassa.

Todella usein oppilaitoksissa paljon urheilua koskevat peliajat alkavat melkein heti kouluvuoden alkaessa. Kun lapsemme ovat poissa pitkistä lomista, urheilijamme palaavat yleensä yleensä yliopistoon kohtaamaan kilpailuja, joilla on hyvin vähän harjoitusaikaa. Joukkuepelin, fyysisen kunnon rakentamisen ja psykologisen valmistelun odotetaan tapahtuvan 2–3 viikossa, mikä urheilumaailmassa on melkein mahdotonta ja myös epäkäytännöllistä. Tämäntyyppiset valmisteet vahingoittavat myös lastemme kehitystä. Näissä olosuhteissa kouluttajilla ja kouluttajilla (mieluiten äiteillä ja isillä) on erittäin tärkeä vastuu varmistaa, että ammattiurheilijamme ovat hyvin valmistautuneet kilpailijoihin. Urheiluharjoitteluohjelmat olisi laadittava ja sovellettava vuoden lopussa aiemmin. Urheilijoidemme on ymmärrettävä, että heidän kausi alkoi tosissaan, kun heidän arviointinsa ovat ohitse. Kun koulutusohjelma alkoi, ohjaajat ja myös ohjaajat voivat antaa neuvoja urheilijoille myös matkoharjoitteluohjelmasta. Jokaisella urheilijalla pitäisi olla yksi, jolla he voivat tehdä jotain parantaakseen hauskanpitoaan koko koulunsa aikana. Se voi sisältää asioita, kuten tietyn terveys- ja kuntotason ylläpitämisen kestävyystehtävien avulla, kuten pyöräily, juokseminen tai uinti, pelaamisen pelaaminen ja myös takapihalle heittäminen sisaruksineen, ja jopa yksittäiset menetelmät tiettyjen kykyjen parantamiseksi. Tärkeintä on suojella ja edistää sitä, mikä on tosiasiallisesti saavutettu edellisenä ajanjaksona, varmistaa, että urheilijat eivät palaa takaisin instituutiolle ja palaa takaisin neliöön. Pelkkä valmistelu ja myös tällä tavalla harjoittelu varmistaa varmasti urheilujoukkueiden korkeatasoisen valmistautumisen saavuttamaan huippusuorituksen urheilutoiminnassa myöhemmin.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *